Pages

Tuesday 10 July 2018

دل دیاں گللاں

کچی ڈوریوں ڈوریوں ڈوریوں سے

 مینو تو باندھ لے

پکّی یاریوں یاریوں یاریوں میں

آوندے نہ فاصلے



ایک ناراضگی کاغذی ساری  تیری

میرے سونیاں سن لے میری دل دیاں گللاں

کران گے نال نال بہ کے

انکھ نال انکھ نوں ملا کے

دل دیاں گللاں ہاۓ

کران گے روز روز بہ کے

سچیاں محبتاں نبھا کے



ستاۓ مینو کیوں

دیکھاے مینو کیوں

ایویں جھوٹی موٹی

رس کے روسا کے

دل دیاں گللاں ہاۓ

کران گے نال نال بہ کے

انکھ نال انکھ نوں ملا کے





تینو  لکھاں توں چھپا کے رکھاں

آکھاں تے سجا کے

تو اے میری وفا رکھ اپنا بنا کے

میں تیرے لائیاں لائیاں یارا

نہ پاویں کدی دوریاں ہاۓ



میں جینا ہاں تیرا

میں جینا ہاں تیرا

تو جینا ہاں میرا

دس لینا کی نخرہ دکھا کے



دل دیاں گللاں

کران گے نال نال بہ کے

انکھ نال انکھ نوں ملا کے

دل دیاں گللاں



راتاں کالیاں کالیاں کالیاں نے

میرے دل سانولے

میرے ہاڑنیاں ہاڑنیاں ہاڑنیاں جے

لگے تو نہ گلے

میرا آسمان موساماں دی نہ سننے

کوئی خواب نہ پورا بنے
دل دیاں گللاں

کران گے نال نال بہ کے

انکھ نال انکھ نوں ملا کے

پتہ ہے مینو کیوں چھپا کے دیکھے تو 
میرے نام سے نام ملا کے 
دل دیاں گللاں

کران گے نال نال بہ کے

انکھ نال انکھ نوں ملا کے

دل دیاں گللاں


 ارشاد کامل 

No comments:

Post a Comment